Thursday, April 4, 2024

Ruh enerjisi

Edəcəyiniz ilk şey oturub pulun olub-olmadığına qərar verməkdir. Nə qədər pul?  Çoxlu pul. Yaxşı, heç kim onun nə qədər olduğunu bilmir. Ona görə də konkret olmalısınız. İstədiyinizi bir karta yazırsınız. Və o kartı gəzdirirsən və tez-tez oxuyursan. Və sonra düşünməyə başlayırsan ki, ağlına niyə onu ala bilmədiyinə dair fikirlər gələcək. Sizin şüurunuzda bu fikri rədd etmək, onu ağlınızdan çıxarmaq qabiliyyətiniz var. Niyə bir şeyi edə bilməyəcəyinizi düşünmək heç vaxt sizə fayda verməyəcək və düşüncələr, bunu necə edə biləcəyiniz barədə düşünməyə başlayana qədər düşünməyə davam edin. Və sizə göstəriləcək yol zehnimizdəki görüntü şəklində gəlir. Niyə edə bilmədiyinizi deyil,necə edə biləcəyinizi düşünün.

Bir insan oturub bədənini rahatlamağa icazə verərsə, tamamilə rahatlaşar və sonra zehnində təsəvvürlər etməyə başlayır. Özünüzü özünüzü görmək istədiyiniz kimi görün və həyatınızı necə yaşamaq istədiyinizi görün, özünüzü də belə yaşayın. Bir şəkli çəkin və təsvir edin, indiki zamanda yazın “O qədər xoşbəxtəm” ki, özümü görürəm və altdan yazın.  Onu oxumağa başlayın və oxuyun və hər gün oxuyun və oxuyun. Onu gəzdirin və oxumağa davam edin. Tarix boyu bütün böyük müəllimlərin hamısının razılaşdıqları bir məqam, bu barədə tam razılaşmışlar.  Biz bu barədə düşündüyümüz kimi oluruq.  İndi bir çox insan buna güləcək və bunun heç bir mənası olmadığını deyəcək.  İndi bəlkə də əvvəlcə fantaziya kimi görünür.  Hətta bizə yalan kimi görünə bilər. Amma oxusanız və tez-tez ona inanmağa başlayacaqsınız. Sadəcə hisslərinizi və hərəkətlərinizi idarə edin.

Çox insanların elə olmadığını bilmədiyini gördüm. Onlar həqiqətən edə bilmirlər.  Baxmayaraq ki, bu sən deyilsən. Sadə insandan kim olduğunu soruşsanız, sizə adını verəcəklər. Deyəcəklər ki, məsələn, mən Hafiz Cəfərliyəm. Amma mən Hafiz deyiləm və Cəfərliylə də iki sözdür, valideynlərim onları mənə veriblər, onlara ad deyirlər, amma bu mən deyiləm. Bu mənim adımdır, sonra kimsə yaxşı deyəcək ki, bu mənəm, amma bu da mən deyiləm, mənim bədənimdir, sən heç vaxt studiyaya zəng vurub bədənin bu gün olmayacağını söyləmirsən.  Xəstədir, əlim, ayağım demirik. Bu mənim əlim, ayağım, bədənim, adımdır. Mən kiməm? Bu maraqlı sualdır və mən inanıram ki, insan bunu öyrənib cavab axtarsa, tapacaq. Bax, mən hesab edirəm ki, biz eyni vaxtda üç anlayış müstəvisində yaşayırıq. Biz ruhani varlıqlarıq, intellektə sahibik və fiziki bədənlərdə yaşayırıq. Kim olduğumuzu dərk etmədiyimizə və ya dərk etmədiyimizə görə, biz tamamilə fiziki bir dünyaya qapanmışıq və bizdən kənar şeylərin bizi idarə etməsinə icazə veririk. Əhalinin 95%-i həyata reaksiya verir, əslində heç yaşamırlar.

Həyatınızı boş yerə sərf etməyin, hədəflərinizi yüksəklərə qoyun, nəyin səhv olduğunu düşünməyin, nəyin doğru olduğunu düşünməyə başlayın, bir az daha çox sevin, bir az daha nifrət edin, nəyə qadir olduğunuzu bilmirsiniz, qərarınızı verin. Bu gün siz bunu başa düşəcəksiniz.

No comments:

Post a Comment