Wednesday, June 26, 2024

Nuh tufanı qlobaldırmı,yoxsa bölgəyə aiddirmi?

Klassik baxışa görə Nuh tufanı qlobal xarakter daşıyırdı və ateistlərin əksəriyyətinə görə dünya miqyasında tufanın olması qeyri-mümkün idi, çünki Yer kürəsində Yer kürəsini və onun dağlarını örtmək üçün kifayət qədər su yox idi. Yer üzündəki bütün heyvanların bir cütünü toplamaq qeyri-mümkün idi. 

Əslində, təkcə üç böyük dində deyil, bir çox sivilizasiyaların, o cümlədən hindlilərin, çinlilərin, hindlilərin, avstraliyalıların, şumerlərin, akkadların və babillilərin qeydlərində böyük bir daşqının baş verdiyi qeyd olunur. Ancaq bəzilərinin bəhs etdiyi tufan Nuh tufanı olsa, insanlar tərəfindən dərhal yazıya alınmadığından,nəsildən-nəslə hekayələr vasitəsilə çatdırıldığı üçün tövhid dinləri ilə eyni şəkildə təsvir olunmalarını gözləmək mümkün deyil.   Çünki şifahi mədəniyyətin, rəvayətçiliyin müştərək olduğu belə sivilizasiyalarda hər bir əfsanənin özündən nəsə əlavə etməməsi, insanlara xitab etmək üçün öz mif və qəhrəmanlarını, yaxud öz bütpərəst Tanrılarını real hadisəyə daxil etməməsi mümkün deyil.  Bu səbəbdən Nuh tufanı da mifoloji rəvayətlərdə itəcək və bəzi oxşar məqamlar qalsa da, faktlar əsasən dəyişdiriləcək.

Şumerlərdə Gilqameş dastanı və Nuh tufanı

Şumerlərin Gilqameş dastanına görə, selin gələcəyini bilən tanrılar bəşər övladının məhvi üçün səsini ucaltmadılar.  Çünki, tanrıların başı olan “Enlil” tanrısı bəşər övladını sevmir və insanların inamsızlığı, təhqirləri, tanrılara dəyər verməməsi onu hiddətləndirirdi.  İnsanları daşqınla məhv etməyə qərar verən baş tanrı Enlil, "İnsanlara kömək etməyəcəksiniz, onların heç biri daşqından xəbər tutmayacaq" deyərək bütün tanrıları and içdirir. Lakin onların arasında hiyləgər su tanrısı Enki (Ea) bəşər övladını çox sevdiyi üçün birtəhər kömək etmək istəyir. O, dərhal dünyaya gedir.  Ziusudranı tapır.  İnsanların Tanrıya öz dərdlərini və günahlarını danışıb rahatladıqları otağa (kilsələrdəki etiraf otağı kimi) daxil olar.  Ziusudraya qapıda gözləməsini deyir. İçəridə Enki sel hadisəsini yüksək səslə izah edir. Bu yolla o, andını pozmayacaq və insanlara heç nə deməyəcək, ancaq qapıda gözləyən Ziusudra tanrının bu nitqini öz-özünə eşitməklə hər şeyi öyrənəcək.  Enki sel hadisəsini ucadan danışır və insanlara kömək edə bilmədiyinə görə peşman olduğunu deyir.  O izah edir ki, əgər kömək edə bilsəydi, insanlara daşqından sağ çıxmaq üçün nə etməli olduqlarını söyləyərdi. Bu yolla o, Ziusudraya daşqından sağ çıxmaq üçün nə etməli olduğunu söyləyir. Təbii ki, qapıda gözləyən Ziusudra hər şeyi eşidir və dərhal işə başlayır. O, öz gəmisini tanrısının verdiyi göstərişə uyğun qurur və hər canlıdan bir cüt götürür. O və ona iman gətirənlər (ailəsindən, xidmətçilərindən və bir-iki dostundan başqa heç kimin inanmadığı) gəmini doldururlar. Su hər yerə dolar. Bütün şəhərlər su ilə örtülür və insanlar boğularaq ölür.  Dünyanı dövrə vuran gəmidən baş verənləri görən tanrılar ağlayarlar.  Yaratdıqları sivilizasiyanın yoxa çıxmasını seyr etmək onları çox ağrıdır. Onlar “biz nə etdik?” deyə şikayətlənirlər.  Ziusudra və ardıcılları sular çəkilməyə başlayanda görünən ilk torpaq parçasına enirlər. Bu torpaq parçası Tövratda Ararat dağı, Quranda isə Cudi dağı adlanır. Lakin “Cudi” hərfi mənada yüksək yer deməkdir.  Deməli, yəqin ki, dağın məşhur adı deyil. Hələ də yaşayan insanların olduğunu görən tanrı Enlil dərhal onların yanına gedir.  Təbii ki, o zaman başqa tanrılar da onun ardınca gedir.  Əvvəlcə qəzəblənən Enlili digər tanrılar sakitləşdirdi.  Razılaşma edilir. Bundan sonra insanlar öz tanrılarına hörmət göstərəcək və bunun müqabilində tanrıların himayəsini alacaqlar.

Bənzər bir mifoloji daşqın Babil Atarharis dastanında təsvir edilmişdir.

Bütpərəst miflərin təbiəti

Təbii ki, insanların yazdığı bu Şumer və Babil mifologiyalarının təxəyyülün məhsulu olması mümkün deyil.  Çünki qeyd etdiyimiz kimi, insanlar bir əfsanəni sözdən-ağıza ötürərkən, əsrlər boyu əfsanənin forması çox dəyişir. İnsanlar dinləyicilərini təəccübləndirmək üçün maraqlı hekayələr danışırlar. Xüsusilə bütpərəst cəmiyyətlər bu hadisəni həmişə tanıdıqları tanrılara aid edərək izah edirlər. Başqa sözlə desək, bütün cəmiyyətlərdə oxşar selin təsvir olunması belə bir selin həqiqətən də baş verdiyini göstərirsə, hər birinin rəvayətlərindəki fərqliliklər hər bir cəmiyyətin zamanla bu sel haqqında öz miflərini qarışdırdığını göstərir.

Tufanın böyüklüyü

Daşqının miqyası ilə bağlı keçən əsrdə Ninevada aparılan qazıntılar zamanı üzə çıxarılan Assuriya kralı Aşşurbanipalın kitabxanasındakı lövhədə yazılmış aşağıdakı ifadə Nuh tufanının nə qədər böyük və dəhşətli bir hadisə olduğunu göstərir:

“Tufan hər şeyi yuyub aparandan sonra,

Ölkənin dağıdılması başa çatdıqdan sonra,

İnsanlıq sona qədər mövcud olduqdan sonra,

İnsanlıq toxumu qorunub saxlandıqdan sonra,

Qarabaşlı Şumer xalqı özlərini yenidən inkişaf etdirdikdən sonra,”


Yuxarıdakı sənəddəki “İnsanlıq toxumu qorunub saxlandıqdan sonra” ifadələri daşqın hadisəsinin bəşəriyyətə nə qədər dərindən təsir etdiyini açıq şəkildə göstərir.

Antik Yunan tufan mifi

Qədim yunan əfsanələrində demək olar ki, eyni inanc fərqli versiyada belə izah edilir: Zevs pisləşən insan övladını məhv etmək üçün sel göndərdi.  Hesiedos daşqından bəhs etmir.  Apollodora görə daşqın tunc dövründə, Ovidə görə isə dəmir dövründə baş vermişdir. Zevsin bəşər övladını sellə məhv etmək istədiyini öyrənən Prometey oğlu Deukaliona xəbər verir.  Bunun üzərinə Deukalion bir qayıq düzəltdi, bütün lazımi əşyaları özü ilə götürdü və arvadı ilə birlikdə bu qayığa sığındı və bütün Yunanıstan su altında qaldı.  Doqquz gün doqquz gecə sularda üzdükdən sonra qayıq Parnassos dağının zirvəsində dayandı.

Bəs Nuh tufanı kimi bir hekayə başqa bir mədəniyyətdə olmasaydı?

Ən maraqlı faktlardan biri də odur ki, Nuh tufanını inkar etmək istəyən ateistlər tarixdə Nuh tufanı və ya buna bənzər bir hadisəni izah edən yazılı bir qeyd olmasaydı, bu hadisənin baş verməməsinə dəlil olaraq istifadə edərdilər.  Olsaydı, deyərdilər ki, mifoloji olsaydı, filan yerdə yazılardı. Lakin Şumer və Babil qeydləri kimi Nuh tufanını mifoloji şəkildə təsvir edən əfsanələr ortaya çıxdıqdan sonra dinlər bu hadisəni şumerlərdən aldıqları kimi əsassız bəhanələr irəli sürməyə başladılar.  Əslində, 1870-ci illərdə Şumer lövhələri araşdırılaraq Gilqameş dastanı üzə çıxdıqdan sonra Nuh tufanı bütün dünyanın gözündə daha da mənalı oldu və tufanın dəlili kimi görünməyə başladı.

Quranda Nuh tufanı və onun İncil və Tövratdan fərqi

Qərblilər Nuh tufanını e.ə.  3000-ci ilə aid etdikləri üçün (bir keşiş 2348-ci il deyir) və kitablarında daşqının qlobal miqyasda olduğunu təsvir etdikləri üçün tənqidlər həmişə bunları nəzərə alaraq edilir. Sonra Türkiyədə Nuh tufanı məsələsini yazanlara baxdığımızda İncil və Tövratın bu tənqidlərindən o qədər təsirlənmişdilər ki, Quranı da eyni söhbətlərlə tənqid etməyə çalışdılar.  Ancaq Quranı tənqid etmək üçün istifadə etdikləri üsul əvvəldən qüsurlu olduğu üçün vaxt itirirlər. Çünki Quranda Nuhun tufanı hekayəsi İncil və Tövratdan bəzi cəhətlərə görə fərqlənir.

Bunlardan birincisi daşqının regional və ya dünya səviyyəsində olub-olmamasıdır. İnsanlar tərəfindən dəfələrlə yenidən yazılan Tövratda suların bütün Yer kürəsini əhatə etdiyi, bütün dağların görünməz olduğu, bütün heyvanların bir və ya bir neçə cütünün gəmilərə mindirildiyi bildirilir.  Halbuki bu ifadələrin heç biri Quranda yoxdur. Buna görə də selin regional və ya dünya miqyasında olması İslam alimləri arasında mübahisə mövzusu olmuşdur.  Ancaq Tövratdan öyrənilən məlumatları bir kənara qoyub Quranı ilk dəfə təhlil edən birinin gözü ilə baxsaq, vəziyyətin aydın olduğunu görərik. Yəni;  Quran Nuhun öz qövmünə göndərildiyini izah edir.  Əslində, qədim dünyada bir-birindən çox qopmuş insanlar var idi və peyğəmbərlər yalnız məhdud bir topluma mesajı çatdırmaq missiyasını yerinə yetirə bilirdilər.

Hud surəsi 25-ci ayə: “Həqiqətən də;  “Biz Nuhu öz qövmünə göndərdik”

Əl-Əraf surəsi 64-cü ayə: “Onlar onu yalan saydılar.  Biz onu və onunla birlikdə gəmidə olanları xilas etdik və ayələrimizi yalan hesab edənləri suda batırdıq. Çünki onlar kor bir tayfa idilər”. 

Ayədən belə başa düşülür ki, Nuhu görüb inkar edən bir qövm, yəni bir və ya bir neçə şəhər tufana məruz qalmışdır.  Məlum olur ki, Nuhun 64-cü ayədə rastlaşdığı qövm ayələrimizi inkar edənlər adlandırıldıqları üçün boğuldular.  Əgər bütün bəşəriyyət dar bir ərazidə yaşasaydı, yalnız o zaman qlobal daşqın üçün məntiq ola bilərdi.

Sonra bu ayəyə baxaq:

Əl-Qəsəs surəsi 59-cu ayə: "Sənin Rəbbin məmləkətlərin mərkəzinə ayələrimizi onlara oxuyan bir elçi göndərməyincə onları məhv etməz. Əslində biz ancaq xalqı zalım olan ölkələri məhv etmişik”. 

Qiymətləndirmə

Deməli, Qurana görə düşündüyümüzdə bu iki variantdan biri ortaya çıxır; ya daşqın bütün dünyada deyildi, ya da Nuhun zamanında insanlar bir yerdə yaşayırdılar və yer üzünə yayılmamışdılar. Lakin ikinci variant insan təbiətinə ziddir.  Təbiətcə insanlar yeni yerlərə maraq göstərir və yaşadıqları dünyanı kəşf etməyi sevirlər. Bu səbəbdən tarix boyu bəşəriyyət davamlı olaraq bütün dünyaya yayılıb. İkincisi, insanlar bəzən düşmənçilik kimi səbəblərə görə bir-birindən uzaqlaşmaq istəyirlər. Tarixi qeydlər və arxeoloji qeydlər artıq insanların davamlı bir yayılma halında olduğunu göstərir. Məsələn, aborigenlər eramızdan əvvəl 40.000-ci ildə okeanı keçərək Avstraliyaya gəliblər.  Eramızdan əvvəl 10.000-ci ildə insanlar Sibir vasitəsilə Amerika qitəsinə keçərək Cənubi Amerikanın ucuna qədər yayıldılar.  Deməli, yuxarıdakı ayəyə əsasən, Nuhdan və onun dəvətindən xəbərsiz olan bu insanların tufanda boğulması mümkün deyil.

Nuh tufanının regional olması ilə bağlı mümkün məsələlər

Burada bəzilərinin ağlına gələn iki misra ilə qarşılaşırıq:

Bunlar Adəmin övladlarından, Nuhun nəslindən, Nuhla birlikdə (gəmidə) mindirdiklərimizdən, İbrahimin və İsrailin (Yəqubun) nəslindən doğru yola yönəltdiyimiz və seçdiyimiz kəslərdən Allahın nemət verdiyi peyğəmbərlərdir. 

Bu ayədə Nuh peyğəmbərin nəslinin və Adəmdən sonra onunla birlikdə olanların göstərilməsi ikinci başlanğıcdan bəşəriyyətin doğulması kimi qəbul edilməməlidir.  Çünki belə düşünülürsə, başa düşmək lazımdır ki, bəşəriyyət üçüncü dəfə İbrahim peyğəmbər və İsrail peyğəmbəri ilə sıfırlanmışdır.  Ancaq belə bir vəziyyət yoxdur.  Ayədə bu peyğəmbərlərin nəslindən olan pak şəxsiyyətlərdən bəhs edilir.

Nuh dedi: “Ey Rəbbim!  “O kafirlərdən heç birini yer üzündə qoyma!” 

Nuh surəsi 26-cı ayə

Bu ayədə “arz” “yer” mənasındadır. Göylərdən yerə gələn fəlakət üçün “yer” sözünün işlədilməsi normaldır. Bu yer sözünün bütün Yerə aid olduğuna dair heç bir dəlil yoxdur. Yəni, dilimizdə olduğu kimi başqa dillərdə də yerli bölgələr üçün “yer” sözü işlədilir. Yoxsa Nuh bütün yer üzünü gəzib təbliğ etmədi, “yerdə” deyərkən bütün yer üzünü nəzərdə tutmadı.  Qurani-Kərim artıq başqa bir ayədə yerli bölgə üçün “arz-yer” sözünü işlətmişdir;

“Sizi yerdən (arz) qovmaq üçün sizi sıxışdırırlar” “əl-İsra”, 17/76

Bu ayə peyğəmbərimizin Məkkədən çıxarılmasına cəhdlər edildiyini xəbər verir. ''Arz'' sözü bir bölgəni təsvir edərkən də istifadə olunur.

İncildəki Nuhun tufanı hekayəsində də oxşar məntiq var.

Nuh tufanı ilə bağlı təsirli tapıntılara malik olan Kerol Hill öz məqaləsində İncildə bəhs edilən Nuh tufanın lokal olduğunu yazır.  Onun fikrincə, İncildəki “yerin üzü” (Yaradılış 23) ifadəsi bütün yer kürəsini əhatə etmir. Yaradılış 8-də istifadə olunan "yer" sözü orijinal ibrani dilindən tam tərcümə olunmur. O, əlavə edir ki, ibranicə “eretz” sözünü “yer” kimi tərcümə ediblər, amma əslində “torpaq” kimi tərcümə edilməli idi.  Buna dəlil olaraq Zəkəriyyə-6-dakı “bütün yer üzü” ifadəsi Fələstinə aiddir.

Məlum olduğu kimi, Quranda gəminin tufandan sonra “Cudi”də məskunlaşdığı bildirilir. “Cudi” sözü ərəb dilində “uca yer, təpə” mənasını versə də, bəzən xüsusi dağ adı hesab olunur.  Əldə etdiyim tapıntılara görə, Qurani-Kərimdə bəzi peyğəmbərlər istisna olmaqla, şəxsi adlardan istifadə edilmir.  Bu onu universal edən xüsusiyyətlərdən biridir.  Zülqərneynlə bağlı yazıda da Zülqərneyn adı da şəxs adı deyil, sifətdir. Qoşa buynuzlu və ya ikiqat zamanlı deməkdir.

Nuh tufanı zamanı yer üzündəki bütün heyvanlar gəmiyə mindimi?

Quranda yer üzündəki bütün heyvanların gəmiyə götürüldüyünə dair heç bir məlumat yoxdur. Bu iddia daha çox dəyişdirilmiş Tövratdan qaynaqlanır.  Daşqın yerli ərazidə baş verdiyi üçün, təbii ki, Nuhun ehtiyac duyacağı bir neçə növ təsərrüfat heyvanı gəmiyə gətirilməli idi. Çünki qurtuluşdan sonra əkinçilik yolu ilə sürətli ərzaq təminatı mümkün olmayacaq və yalnız heyvanlar öz südü və yumurtaları ilə ən sürətli qidanı təmin edəcəklər. Ona görə də onlardan yanlarında heyvanların olması istənilib.  Onları cüt-cüt götürmək onların çoxalması üçün idi.

Əgər tufan regional idisə, gəminin inşasına nə ehtiyac var idi?

Bunun qlobal və ya regional olması ilə bağlı çox dəqiq sərhədlər vermək düzgün olmasa da, mövcud məlumatlar regional Nuh tufanını proqnozlaşdırır.  Ancaq biz kiçik bir bölgədə baş verən sadə daşqınlardan söz açmırıq, hətta regional olsa belə, qaçmaq mümkün olmayan, şəhərləri udan və nümunələr göstərəcəyimiz kimi, onları çöküntü ilə örtən sellərdən danışırıq.

Bəs Nuh tufanı harada baş verdi? Geoloji sübut varmı?

Əvvəla qeyd edək ki, Yer kürəsində iki yüzə yaxın sivilizasiya öz bölgələrini viran qoyan daşqın barədə məlumat verib.  Araşdırmalar göstərir ki, tufan demək olar ki, bütün cəmiyyətlərin əfsanələrində baş verir. 13 daşqın hadisəsi Asiyada, 4-ü Avropada, 37-si Amerikada, 9-u Avstraliya və Okeaniya adalarında müəyyən edilib.  Bunlardan ən təəccüblü olanı Hopi hindlilərinə məxsus idi.  Şimali Amerikanın cənub-qərbində dənizdən uzaqlarda yaşayan Hopi xalqının dastanlarında dalğalanan suların bütün ölkəsini bürüdüyü, dağların zirvəsinə qalxdığı, yer üzündəki canlıları məhv etdiyi bildirilirdi.

Hətta daşqının müddəti Amerikanın keçmiş sahiblərindən biri olan Azteklərin dastanlarında verilmişdir.  Bütün bunlar onu göstərir ki, o, demək olar ki, bəşər tarixinin başlanğıcında baş vermişdir.  Qinqlonq Vu, "Science" jurnalında nəşr olunan 2 araşdırmada, e.ə. 1920-ci ildə Çində ölkəyə təsir edən daşqın olduğunu izah etmişdir. Çindəki daşqın da göstərir ki, belə yerli daşqınlar tarix boyu baş verib.  Ona görə də bu daşqın yer kürəsinin istənilən yerində baş verə bilərdi.

Bu məsələni ilk dəfə düşünəndə ağlımıza bu coğrafiya gəldi, çünki ən qədim sivilizasiyalar Yaxın Şərqdə yaranıb. Sonra fikirləşdik ki, belə böyük selin suları hələ çəkilməyib.  Ağlımıza Aralıq dənizi gəldi, selin yeri bütün Aralıq dənizi bölgəsi ola bilərmi? Yəni quru kütlələrinin dağılması ilə Cəbəllütariq boğazından gələn Aralıq dənizinin suyunun selə səbəb ola bilmə ehtimalı var idimi? Bu məsələni bir az araşdıranda öyrəndik ki, okean sularının daşqın kimi Aralıq dənizinə axdığı doğrudur, lakin mövcud məlumatlar bu hadisənin 5 milyon il əvvəl baş verdiyini göstərir.

Amma öyrəndik ki, bu vəziyyət Aralıq dənizi üçün mümkün olmasa da, Qara dəniz üçün mümkün görünür.

Qara dəniz tufanı

İki amerikalı tədqiqatçı Uilyam Rayan və Uolter Pitman hesab edirlər ki, Nuh tufanı eramızdan əvvəl baş verib.  1999-cu ildə bir kitab nəşr etdilər ki, o, eramızdan əvvəl 5600-cü ildə Qara dənizdə baş verib.  İddialarını Qara dənizdə apardıqları sualtı tədqiqatlara əsaslandırıblar.  Bu tədqiqatçılar Qara dənizdə nəhəng daşqının geoloji sübutunu tapdılar. Onlar dənizin dibindən müxtəlif dərinliklərdən çoxlu nümunələr götürüb, araşdırıblar. Bu təbəqələrdəki fosilləşmiş dəniz canlıları təhlil edildikdə, bu canlıların ani sel nəticəsində palçığa basdırıldığı ortaya çıxdı.  Fosillərin karbon yaşı e.ə 5600-cü ili təsdiqlədi.

Qara dəniz  eramızdan əvvəl 5600-cü ilə qədər şirin sulu göl idi. Sərhədləri o qədər də böyük deyildi və münbit ətrafı ətrafında çoxlu yaşayış məntəqələri salınmışdı.  İnsanlar əkinçilik və balıqçılıqda inkişaf etmişdilər. Son buz dövrünün sonunda e.ə.  25.000-10.000 illlərində buzlaqların əriməsi nəticəsində dəniz səviyyəsi durmadan yüksəldi. Aralıq dənizində yüksəlməyə başlayanda bunu Egey dənizinin yüksəlməsi izlədi və sular İstanbul boğazına çatdı.  Dəniz səviyyəsi qalxdıqca Aralıq dənizinin suyu tıxanmış İstanbul boğazına sızmağa başladı, sonra onu aşındırdı və sonra birdən bu nəhəng maneənin dağılmasına səbəb oldu.

Dəniz suyu təxminən 200 Niaqara şəlaləsinin gücü ilə Qara dənizə axmağa başladı.  Yüzlərlə kilometr uzaqdan belə eşidilən gurultu ilə axan su sahil xəttinin hər gün 1,5 kilometr geri çəkilməsinə, yəni hər gün bir kilometr yarım yaşayış məntəqəsinin su altında qalmasına səbəb olurdu. Təbii ki, gündə yarım kilometr, gözünüzə az gəlməsin. Bu gün yağışdan sonra baş verən daşqınlarda belə nə qədər insanın həyatını itirə biləcəyini düşünsəniz, bu selin dağıdıcı təsirini başa düşə bilərsiniz.  Bu böyük seldə bir çox yaşayış məntəqələri birdən-birə güclü sel nəticəsində dağıldı. Dr.Bob Ballard Sinopdan 30 km içəriyə və 150 m suyun dərinlik məsafəsində ilk dəfə "National Geographic" vasitəsilə suyun altında qədim bir sivilizasiyanın izlərini tapdıqları və bu sivilizasiyanın nəhəng tapmaca parçaları kimi dənizin altında yatdığı açıqlandı.  

"Bu, nəhəng torpaq bəndin çatlamağa başladığı və nəticədə qırıldığı kimidir" dedi Rayan. “Torpaq bənddən su sızması günlər və hətta aylar çəkə bilər;  Lakin bənd gücünü itirəndə bir neçə saat ərzində tamamilə yox olur”.

Daşqından sonra dəhşətə gələn mühacirlərin bir qismi qərbə Avropaya getdi;  Digərləri cənubdan Mesopotamiyaya, Babilistana və indiki İraqa köçdü. Bu köçdən sonra Qara dəniz hövzəsində bilinən əkinçilik texnikaları Mesopotamiya, Misir və Avropaya daşınmış, sivilizasiyanın inkişafı sürətlənmişdir.  Bu məlumatın gətirdiyi sərvət Mesopotamiyada Şumer dövlətinin qurulmasını təmin etdi və sel hadisəsi min illər boyu şifahi mədəniyyətdə sözdən-ağıza keçdi. Lakin getdikcə bütpərəstliyə doğru gedən bu cəmiyyətin dastanları da öz payını götürərək çoxtanrılı bir rəvayətə çevrildi.

Qara dənizdə daşqın olduğu müəyyən edildikdən sonra ateizmə zərbə vurduğunu anlayan bəzi akademiklər tez bir zamanda müxalif fikirlər formalaşdıraraq cavablar yazdılar. Lakin onların cavabları heç vaxt inandırıcı olmadı, çünki qərəzdən azad deyildilər.  Məsələn, insan və heyvan qalıqlarının niyə tapılmaması kimi suallarla bu vəziyyəti təkzib etməyə çalışırlar.  Amma belə bir vəziyyətin mümkünsüzlüyünün də fərqindədirlər.  Çünki sunamiyə bənzər belə nəhəng seldə cəsədlərin neçə kilometr sürükləndiyi və Qara dənizdə hara səpələndiyi heç vaxt məlum deyil. Onları axtarmaq ot tayasında iynə axtarmaqdan çətindir. Təbii ki, əvvəlcə bunu bilməliyik.  Suyun və mikroorqanizmlərin yaşadığı dəniz diblərində yalnız qabıqlı canlıların qalıqları fosilləşə bilər.  İnsanların və heyvanların fosil olması qeyri-mümkündür.  Buna görə də Pompeydəki kimi insan qalıqlarına rast gəlmək mümkün deyil.

Mesopotamiyada növbəti mümkün daşqın baş verib.

Mesopotamya tufanı

Daşqın yerli bir hadisə olsaydı, sunami ilə baş verə bilər. Mesopotamiya Bəsrə körfəzi və Aralıq dənizinə yaxın olduğu üçün buradan suların birdən-birə daşması belə bir hadisəyə səbəb ola bilər.

Bu gün arxeoloji və tarixi qeydlər yer üzündəki ən qədim və ən dərin sivilizasiyaların Mesopotamiyada başladığını təsdiqləyir. İngilis arxeoloqu Sir Leonard Vuley 1922-1929-cu illər arasında Mesopotamiyanın qədim şəhərlərindən biri olan Urda uzun qazıntılar aparıb. İş zamanı çox yüksək arxeoloji dəyəri olan gəmilər, qaçaqmalçılıq, dəbilqələr, silahlar və s.  Daşqından əvvəlki kralların siyahısını ehtiva edən gil lövhələr də tapıldı. Lakin onlar 12 metr dərinliyə getdikdə izlər tamamilə yox olub. Heç bir tarixi tapıntı tapılmadı.

Bu əsnada torpağın quruluşu tədqiq edilərkən qəribə bir şeylə qarşılaşıb. Yer tamamilə palçıqla örtülmüşdü, bəs bu qədər dərinlikdə təmiz palçığın nə işi vardı? Üstəlik, qazıntı çuxurunun dibi dənizdən uzaqda və çay səviyyəsindən bir neçə metr hündürlükdə idi. Heç bir arxeoloq qaneedici cavab tapa bilməyib. Vuley qazıntıya davam etdi və daha da aşağı düşdü. Daha sonra dərinliyi 3 metrdən çox olan palçıq qatı qəfildən dayandı. Artıq normal torpaq qatlarına çatdığı düşünülə bilərdi, lakin yox, qumdaşı, qazan və tava kimi əşyalar yenidən tapıldı.  Bu o demək idi ki, bu qədim sivilizasiya 3 metrlik palçıq təbəqəsi ilə örtülmüşdür və onun üstündə Ur sivilizasiyası çiçəklənmişdir.

Birinci çuxurdan 300 metr aralıda açılan ikinci çuxurda da eyni nəticə əldə edilib. Bu dəfə Vuley yüksək bir təpə qazdırdı. Nəticə dəyişmədi, beləliklə, palçıq yığılmasının ancaq çox güclü sel, yəni tufan ola biləcəyi barədə hesabat hazırlandı və bütün dünyada həyəcanlı əks-sədalar xəbərdar edildi.  Mesopotamiya xaricində daşqınla bağlı ətraflı araşdırma aparılmadığı üçün selin nə qədər uzandığını dəqiq bilmirik.  Təxmini ərazi Bəsrə körfəzinin şimal-qərbində 400 mil (643 km) uzunluğunda və 100 mil (160 km) enindədir. Hadisənin tarixi eramızdan əvvəl 4 min əsrlərdir.

Fred Varşofskiy bu vəziyyəti belə izah edir: “Palçıq yaxşıca təmizləndikdə onun altında basdırılmış bir sivilizasiya ortaya çıxdı.  Bu, bölgədə böyük selin baş verdiyini göstərdi.  Mikroskopik analiz də göstərdi ki, qədim Şumer sivilizasiyasını məhv edəcək qədər böyük bir daşqın nəticəsində burada qalın təmiz gil təbəqəsi çökmüşdür.  Gilqameş dastanı və Nuh hekayəsi ümumi bir mənbədə, Mesopotamiya səhrasında qazılmış quyuda birləşirdi. (Fred Warshofsky, "Ur of Chaldees," Readers Digest, dekabr 1977)

Cənubi Mesopotamiyada, bu gün Tel Əl-Fara adlanan Şuruppak şəhərində də daşqının açıq izləri var. Bu şəhərdə arxeoloji tədqiqatlar 1920-1930-cu illər arasında Pensilvaniya Universitetindən Erich Schmidt tərəfindən aparılmışdır.  Şmidtin işini təsvir edən Mallovan deyir: “Şmidt 4-5 metr dərinlikdə gil və qum qarışığından ibarət sarı torpaq qatına çatdı (bu təbəqə sel nəticəsində əmələ gəlib).  Kurqan bölməsinə görə, bu təbəqə düzənlik səviyyəsinə yaxın səviyyədə yerləşirdi və kurqanda hər yerdə müşahidə oluna bilirdi...” Şmidt Cəmdət Nəsr dövrünü Keçmiş krallıq dövründən ayıran gil və qum qarışığı təbəqəsini belə təyin etmişdir. "Tamamilə çay mənşəli bir qum" və onu Nuh tufanı ilə əlaqələndirdi.  (Max Mallowan, Early Dynastic Period in Mesapotamia, Cambridge Ancient History 1-2, Cambridge, 1971, s. 238)

Daşqından təsirləndiyinə dair sübutların mövcud olduğu son yaşayış məntəqəsi Şuruppakın cənubunda yerləşən və bu gün Tel Əl-Varka adlanan Uruk şəhəridir. Bu şəhərdə də digərləri kimi sel təbəqəsinə rast gəlinib. Bu daşqın təbəqəsi eramızdan əvvəl 3000-2900-cü illərə aiddir.  (Science and Utopia, iyul 1996, səh. 176)

Kometa nəzəriyyəsi

Dənizdən gələn böyük sunami yaratmaq üçün zəlzələ kifayət etdiyi kimi, kometa da eyni effekti verə bilər. Bəzi tədqiqatçılara görə;

Qəmər surəsi 11-ci ayə: “Bununla biz səmanın qapılarını gur axan suya açdıq”.

Bu ayə göydən gələn kometin içindəki buzun atmosferdə əriyib Nuh qövmünün üzərinə yağdığına işarə edə bilər. Çünki göylərin qapılarının açılması oradan gələn bir şeyə işarədir. Ola bilsin ki, kometin özü dənizə düşərək sunamiyə səbəb ola bilər.  

Qlobal daşqın nəzəriyyəsi

Daşqının regional olduğuna dair sübutlar olsa da, qlobal xarakter daşıması da mümkündür.

Daşqının qlobal olduğunu düşünməyə mane olan səbəblərdən biri də yer üzündə bütün Yer kürəsini əhatə edəcək qədər suyun olmamasıdır.  Ateistlər tez-tez bu məsələni gündəmə gətirir və həll olunmayan problem kimi təqdim etməyə çalışırlar.  Həqiqətən də yer üzündə görünən o qədər də çox su yoxdur. Lakin 2016-cı ildə Şimal-Qərb Universitetindən Steve Yakobsen və komandası yerin 1000 km altında nəhəng okeanların olduğunu müəyyən etmiş və bu suyun səthə çıxacağı təqdirdə hamının boğulacağı bildirilmişdir.

Çünki yeraltı okeanlardakı suyun yer üzündəkindən daha çox olduğu aşkar edilib. Nuhun tufanı bəhs edilən ayədə yerdən suyun fışqırdığı yazılır və sonda Allahın “Ey torpaq, suyunu ud!” (Hud surəsi 44-cü ayə) ​​əmri verdiyi bildirilir. Bu o deməkdir ki, ayə 1450 il əvvəl bütün Yer kürəsini əhatə edəcək yeraltı suların mövcudluğundan xəbər verir.  Ancaq Yerin səthini örtmək üçün yerin altında suyun olması onun hamısının səthə çıxması demək deyil. Əgər sel regional xarakter daşıyırsa, bir bölgədə dəniz yaratmaq kifayətdir. Belə ki, Quranda yer üzünü dənizə çevirəcək yeraltı dənizlərdən bəhs edilir. Quranın verdiyi xəbərlərin hamısının doğru olması Peyğəmbərin yüz min insandan daha ağıllı olması və ya etdiyi hər şeylə izah edilə bilməz. Ancaq hər şeyin Yaradandan gələn bir kitab olması ilə izah oluna bilər.

Diqqət çəkən başqa bir məqam isə ayədə “Təndirdən su fışqırmağa başlayanda tufan başladı”, yeraltı maqmanın isə yerin təndiri (təndir=təndir) olması izah edilir. Və bu vəziyyəti qeyri-adi bir bənzətmə ilə bildirdi. Bu ayə maqma təbəqəsinin bu yeraltı su okeanına çatması nəticəsində suyun səthə çıxmağa məcbur etdiyini bildirir. Yenə Hz.  Məhəmmədin bir sözündə “Dənizin altında od var, odun altında dəniz var”  (Əbu Davud, Cihad 90) demişdir ki,yerin altında hələ bilmədiyimiz böyük bir dənizin varlığından xəbər verdiyini söyləyib. Bu hadisədən öyrənməli olduğumuz dərs budur: Qurani-Kərim bir şey olub deyirsə, baş verib.  Əgər elm hələ bunu izah edə bilmirsə, bunun səbəbi hələ kifayət qədər bilik səviyyəsinə çatmamasıdır.

Yenə Qraham Hankok "Yeraltı dünya, sivilizasiyanın sirli mənşəyi" kitabında 1970-ci illərdən bəri aparılan araşdırmaların üç qlobal super daşqının olduğunu göstərdiyini bildirir: e.ə 15.000-14.000 il əvvəl;  12.000-11.000 il əvvəl;  və 8000-7000 il əvvəl. O, bunu sonuncu buz dövrünün buz təbəqələrinin əriməsi ilə əlaqələndirib. O bildirir ki, ikincisi itirilmiş Mu qitəsi və Atlantida sivilizasiyası ilə bağlıdır. Bu tarixlər arasında baş verdiyi müəyyən edilən dənizlərdə böyük zəlzələ nəticəsində yaranan sunamidən də bəhs edir.  Mayami Universitetindən geokimyaçı Cerri Stipə görə, dünyanın ən dağıdıcı daşqınları təxminən 11,600 il əvvəl baş verib. Lakin bütün bu tapıntılar Nuhun o dövrün selinə aid olub-olmadığı məlum deyil.

Nuhun qövmünün Atlantis sivilizasiyası olması ehtimalı

Başqa bir məsələ;  biz həmişə Nuh qövmünü ibtidai icmalar hesab edirik. Bəs onlar inkişaf etmiş icmalardırsa? Bir addım irəli getsək, Aristotelin bildirdiyi kimi Atlantidanın itirilmiş sivilizasiyası olsa nə olar?  Atlantis sivilizasiyasının Yer kürəsinin qalan hissəsindən çox daha qədim bir yaşayış məskəni olduğu və Atlantidanı udmuş ​​seldən sonra qalanların Yaxın Şərq və Misirdə məskunlaşaraq sivilizasiyanı sıfırdan qurduğu düşünülür. Əgər belədirsə, Nuh tufanı Atlantidanı udmuş ​​daşqın idi və bəlkə də Yer kürəsinin böyük hissəsinə təsir etmişdi. Bütün bu imkanları nəzərə almadan qəti mühakimə yürüdə bilmərik.

Nuh tufanının qlobal olduğunu söyləyən fikirlər

Quranda daşqının qlobal olması birbaşa qeyd olunmur, lakin qlobal daşqının mümkün olduğunu iddia edən xarici tədqiqatçıların dəlillərini əlavə etmək lazımdır. Yəni; Nuh tufanı ilə bağlı elmi araşdırmaları və nəşrləri ilə tanınan doktor Endryu Snelliqin sözlərinə görə, daşqın bütün dünyada olub.  O, bunun sübutunu aşağıdakı kimi təqdim edir: Xülasə ilə əldə etmək olar: https://www.godisreal.today/evidence-of-the-flood/

1) Himalay dağlarının təpələrində yalnız okeanlarda yaşaya bilən canlıların fosillərinin tapıldığını deyir. Onların oraya necə gəldiyini izah edə biləcək heç bir nəzəriyyə yoxdur.

2) Təkcə bitki qalıqları deyil, yarasaların, arıların, başqa bir balığı udan balığın, bala verən heyvanların fosilləri də tapılıb. Ancaq bu canlılar yavaş-yavaş fosilləşmirlər, birdən-birə palçığa basdırıldıqlarının sübutudur.

3) Amerikadakı Böyük Kanyonda bir əhəngdaşı təbəqəsinin tamamilə fosillərlə dolduğunu və bunun ancaq böyük bir sel ilə birdən-birə baş verə biləcəyini bildirir. Üstəlik, bu təbəqənin Pensilvaniya, İngiltərə və Himalay dağlarında eyni mövqedə olduğu göstərilmişdir.

4) O deyir ki, Amerikada çöküntü təbəqəsi çox uzun xətlər boyu davam edir.

5) Bu təbəqənin digərlərindən bıçaq kimi ayrıldığını göstərir. O deyir ki, bu, ancaq qəfil yağıntı ilə mümkün olacaq.

Dr.Con Baumqardner də bu fikirdədir ki, Böyük Kanyonda digərlərindən aydın şəkildə daha böyük olan təbəqə daşqından sonra yaranan çöküntü ilə izah edilə bilər. Bu təbəqənin digərlərindən bıçaq kimi ayrılması onun qısa müddətdə olduğunu göstərir.

Nəticədə, daşqının qlobal və ya regional olub-olmadığını və ya hansı dövrdə baş verdiyini bilmirik, amma görünən odur ki, ağlabatan bir şey yoxdur və hər bir ehtimal mümkündür.

No comments:

Post a Comment